HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Thursday, July 1, 2010

Kau je la yg betul!


Susah betul cakap dengan orang yang terlebih pandai ni..

Pada dia, pendapat dia seorang je yang betul, even dah terang-terang memang orang lain tak setuju dengan pendapat dia.

Pendapat?boleh jadi betul atau salah betul tak?Tak ada jawapan khusus pun untuk pendapat..kira tak ada la skema jawapan.

Berhadapan dengan orang yang selalu nak menang, pendapat dia seorang je betul boleh buat aku hilang sabar..rasa macam nak hempuk2 je muka dia (kalau boleh la..hehe..mana boleh suka2 mau hempuk orang)

Ape agaknya korang akan buat kalau jumpa orang2 macam ni?

Aku senang je.Kalau da cakap pun macam cakap dengan dinding, baik blah je..tok sah cakap banyak..nanti da penat dia akan senyap la..Tiba2 terbayang macam ne aku tinggalkan kawan aku terkulat-kulat bila dia sibuk nak pertahankan pendapat dia je..dia sahaja la yang betul..amik ko!..sesekali hangin gak aku..bukan niat nak kurang ajar,tapi sesekali perlu dia ajar..hehe..agak biadap gak sebenarnya..

Tapi kalau orang yang lebih tua dari korang jangan lak buat macam tu..itu kurang ajor namanye..Berdiam diri adalah yang terbaik..(benda ni selalu je jadi kat aku..sob..sob)...(T_T), tapi kadang-kadang melawan gak..(ma, kekadang ke?napa rasa cam selalu je..hu).



No comments:

Post a Comment