HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Friday, July 2, 2010

Ko boleh tolong diam tak?

"Dil, slow..."

"Dil, keta.."

"Dil,brake"

Ada je tak kena bila ko jadi penumpang aku.Sakit jiwa do dengar.Rasa nak staple je mulut hang time tu..

Lepas ni kalau aku keluar lagi dengan kau, aku bagi ko je drive senang.Aku pun tak penat, ley main sms kat sebelah..huhu..

Benda-benda seperti ni terjadi bila orang yang dah selalu memandu jadi penumpang, mereka akan rasa tak selamat je.Itu salah, ini salah.Ada je tak kena.Padahal kadang-kadang dorang punya cara pemanduan lagi la bahaya.Aku pun cam tu gak.hehe.




p/s:teringat masa naik keta HK dgn iza dlu, rasa cm laju gila dia bawak padahal baru 100km/h je.cilok sana cilok sini.mengucap panjang aku takut accident..huhu..

No comments:

Post a Comment