HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Monday, May 24, 2010

Aktviti di Hari Minggu :)

Minggu ni boleh dikatakan aku sangat-sangat letih..Letih yang teramat sgt..huhu..sebabnya aku tak boleh nak tidur lena..haish..kenapa ek?hmm..kadang-kadang ada benda remeh yang aku fikirkan sehingga tidur aku terganggu.Itu lah aku.Sesiapa yang dah lama kenal aku, akan tau perangai negatif aku yang satu ni.Kadang-kala, dalam mimpi pun boleh berfikir..adooi..terasa beratnya masalah.

Kenapa saya penat??
  • sy fikirkan pasal masalah
  • tidur tak cukup sehari tidur dalam 3 jam je..
  • minggu jalan2 sedunia..hehe..

Apa masalah saya??
  • ada orang merajuk dgn saya(da x tau nk pujuk cm ne..tolong2)
  • masalah dgn komitmen(komitmen pe?perlu dirahsiakan..haha)
  • kewangan(nak tunggu akhir bulan duit makin laju je mengalir keluar..adeh)

Ke mana saya pergi berjalan?
22hb
  • pergi hospital..(tengok ayah kwn saya sakit..dah cm pelawat setia dah aku..huhu..)
  • pergi HP teman iqa (sepupu) cari hadiah untuk bakal kakak ipar dia (kahwin semalam)
  • pergi Danga Bay (membuang masa, nk tengok matahari terbenam kononnye..haha..sampai2 memang dah terbenam pun)
  • keesokan hari, pergi kenduri kahwin
23hb
  • teman iqa pergi kenduri kahwin..
  • ke rumah suhaiza (iza) kt Seri Alam(ada makan2, agaknya ada orang dtg merisik kot..saya ni bila lagi?)-rombongan bersama HK & pasangannya , Ghazi & pasangan
  • ke Jusco Tebrau, jumpa kawan iqa :) Sempat tolong wan pilihkan birthday card & wrapping paper (hadiah untuk gf dia agaknya,bersinar2 muka wan masa tunggu pekerja jusco bungkuskan hadiah..sah2 someone special tapi masih nak menafikan...huh)
Ya Allah terasa sangat-sangat penat 2 hari tu, pandu kereta pun dalam keadaan mengantuk gila..nasib baik tak ada apa-apa terjadi..eyh..ada..ada..saya terlanggar divider jalan masa nak cari tempat parking kat SKI (Sek.Kanak2 Istimewa)-ada karnival apa ntah..aku dah lupa..
harap2 ayah aku tak perasaan..huhu..(Syhh..iqa ni rahsia kita tau..hehe).


P.S.:Hari tu ada org ckp 'cinta tu kejam',baru-baru ni dengar lak 'dunia ni kejam'.Then apa pulak yang kejam lepas ni..??
















No comments:

Post a Comment