HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Thursday, May 27, 2010

Sensitif

Aku tak tau kenapa beberapa hari ni mood aku sangat lah sensitif..hmm..Cepat rasa marah, cepat rasa sedih..wah macam-macam perasaan la ada..

Ya Allah tebalkanlah tahap kesabaranku ini untuk menghadapi hari-hari akan datang..


Kadang-kala hal kecil pun boleh membuat aku rasa sedih, peliknya..!!
(Rasa tak adalah pelik sangat pun..kalau kawan-kawan baik aku sure dah kenal aku macam manakan?).Sikit-sikit sedih, sikit-sikit marah..haha..Tapi itulah hakikatnya seorang yang bernama Aidil Laily ni.

Hal-hal kecil pun aku terlalu fikirkan sampai jadi terlalu complicated.

Persoalan kenapa? dan mengapa? selalu je keluar dalam fikiran ni.Adeh letih...


1 comment:

  1. banyakkan bercampur dengan warga emas, anak2 yatim dan bersosial dengan orang kelas bawahan atau pertengahan. InsyaALLAH masalah ni boleh di atasi sedikit demi sedikit.. Dulu akak pun berperangai macam ni. tapi bila dah bergaul dengan orang2 seperti yang dinyatakan di atas + dah semakin berumur, Alhamdulillah akak dapat rasa ada perubahan..

    ReplyDelete