HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Thursday, May 20, 2010

Percubaan Pertama


Hi..sementara tak ada pe benda nak buat baik aku lepak kat sini..:)

Hari ni pagi-pagi bangun dah rasa tak sedap badan, selsema..penyakit yang tak boleh dipisahkan dari hidup aku selama 24 tahun ni atau lebih tepat 23 tahun 7 bulan dan 12 hari..hehe..memanjang berair je hidung..jangan kata tak cari ubat, dah macam-macam ubat dah cuba dari ubat biasa sampai la ubat-ubatan cina..(mungkin tak jadi sebab aku tak konsisten kot mengamalkannya..atau lebih tepat, tak ada disiplin punya orang).Sejak berapa hari ni, kat Johor ni hujan je lagi la penyakit ni bersuka-ria(kalau la dia orang sure da berjoget-joget agaknya, kegembiraan..ada gaya cam syaitan dapat rasuk manusia macam tu lah ibaratnya).

Dah lah kat office ni keseorangan tahap kebosanan jangan dicerita (sensitif) dah sampai tahap maksima dah ni, nasib baik ada internet boleh juga mengadu pada kawan-kawan kat alam maya (cm alam bunian pn ada..haha)..especially to my big brother,wan,fiz ex rumate sy dulu and also cik linda..hehe..thanks guys sebab ambil berat juga tentang saya..hehe..saya menghargainya..walaupun kita jauh dimata, tapi tetap dekat di hati kan..kan..:)

2 comments: