HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Thursday, May 27, 2010

Login FB dapat duit...




Pernah tak korang dengar ayat di atas tak pon pernah tak tengok gambar kat atas ni..Gila hebat login FB je dapat duit@sistem yang seangkatan dengannya..hm..terfikir-fikir gak ley jadi kaya kalo cam tu aku.Almaklum la aku ni kan hari-hari je depan PC online FB.Sure masyuknye la...huhu..kaya..kaya..Then, orang-orang yang join sistem log in FB dapat duit ni sure mempamerkan duit RM50, RM100 ringgit yang berkepuk-kepuk, betul tak?Tak caya cuba korang tengok sesiapa yang tagged korang mengenai Login FB dapat duit sure ada nye kan??betul tak kata aku??(sila angguk ok?).


Kak Iman & syiling 10 sen..


Tiba-tiba satu hari aku ternampak gambar di atas.Dalam hati tertanya-tanya,

"Eh, akak ni kenapa tiba-tiba tayang duit seposen lak kat fb ni.."


Dah la macam tu siap upload as profile picuture lagi..hmm..mesti ada something ni..jawapan kak iman ialah:

"haha aku nak kata wet syiling seposen ni lagi cute diupload di FB ni dari wet kertas yang berkepuk2"

Hahaha..aku dengar jawapan Kak Iman aku dah tergelak-gelak besar..Gila ah kak stylo lu punya idea..Sure tersedak orang-orang ni baca kan?Tak terfikir pun idea-idea macam tu sebelum ni, sebab aku pun sama bosan dengan dia bila orang asyik tagged aku dengan benda-benda macam ni.Eh, korang tau tak macam mana pusingan duit tu??macam mencuri duit orang secara senyap..hmm..halal ke?Lu fikirlah sendiri..hmm.

Sekarang orang mana kisah soal halal ke haram asal dapat duit je semua dia sapu bersih. Kalau judi sah-sah dalam Al-Quran dah nyatakan keharamannya secara jelas tetapi sistem-sistem macam ni tak ada kan??Sebab tu orang buat nampak tak nampak je isu halal or haram sistem sedemikian.Untuk maklumat lanjut, sila lah pergi sendiri link di bawah yer..

9 comments:

  1. adeh... aidil2... bole jadi journalis pas ni.. syabas inspector shahab!!

    ReplyDelete
  2. haha..kak maseh sbb benarkan pinjam gamba..hehe..

    ReplyDelete
  3. takde komen sgt actually, tp gamba tu memang diakui stylo heh heh heh

    ReplyDelete
  4. joey..kan2?ak pn tak tpk idea cm tu wei..

    ReplyDelete
  5. yezza... nice gler... aidil time keje main blog heh heh

    ReplyDelete
  6. hahah..sementara x de keje nak wat..layan wat blog je..

    ReplyDelete
  7. hujung bulan royalti i bayar masuk akuan ya :)

    ReplyDelete
  8. kak iman, kte ada sign agreement ke hr tu?
    kne byr royalti ke?
    ni yg nk letak gmba sendiri je...

    ReplyDelete