HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Tuesday, May 25, 2010

Minggu ni Mama Balik...

me & mama


Minggu ni Mama Balik...yeah..yeah..(gaya bebudak excited bila mak & ayah dia balik kerja..haha..layanzz..).Kenapalah aku ini?isk..isk..

Super dupper excited, sebabnya mama aku dah 2 minggu tak balik rumah.Last jumpa masa aku pergi KL hari tu.Pada kawan-kawan rapat aku tau la kenapa mama aku jauh sangat dari aku, kepada yang baru kenal aku, sekarang aku bgtau kamu2 semua(bahasa terskema la plak..).Mama aku sekarang ni bekerja di Kementerian Kesihatan Malaysia, kat Putrjaya.Dulu masa aku belajar, akulah yang terusung2 beg balik ke hostel tak sangka pula sekarang ni giliran mama lak..hehe..tp mama aku tak lah tinggal kat hostel pn..(hostel sesuai ke ma?...)

Mungkin ada hikmahnya mama pergi sana :)

Sebabnya sekarang ni aku dah mula berdikari,basuh baju sendiri,melipat baju(kecik ke besar..sume wa sapu),mengemas rumah dan macam-macam lagi.Dulu, masa ada mama aku wat sepi je semua tu.huhu..(amaran kepada sesiapa yg akan kahwin dgn saya suatu hari nanti, saya ni pemalas sikit..haha..sikit ke?), dan paling menakjubkan aku dah boleh la memasak..hehe..Bagi orang lain yang dah umur 24 tahun, sure dah expert gila memasak..tp aku masih merangkak-rangkak lagi.Alasan aku dulu bila orang suruh belajar masak, aku akan cakap "ala..nanti-nantilah orang lum nak kawin lagi..t da nak kawin orang belajar la..tkt lupa step t.."(kalau da pemalas tu pemalas gak..tak ley nak kata apa kan?).


Mama oh mama...nanti balik kita nak pergi mana ey?mama dah gaji kan?hehe..Aku apa-apa aku nak beli pun kena ada mama.Aku jarang shopping dengan orang lain.Kalau setakat t-shirt ok lah beli sendiri tapi macam kasut or hand bag ke i need my mom as my advisor..hehe..:)

Saya sayang mama saya :)




No comments:

Post a Comment