HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Saturday, May 29, 2010

Say no to salesperson!!

Kepada salesperson perempuan ke ?lelaki ke?separa2 ke?(ada ke?) di luar sana, aku merayu sangat-sangat pada kalian semua jangan lah dekati aku lagi..Aku merayu..Teramat sangat..!!!

Aku bukan tak mahu korang dekati aku, tapi hakikatnya aku ni kekurangan duit ok?hmmm..Aku ni dah la jenis yang tak sampai hati, walaupun tak menyakinkan pun korang punya presentation pada aku..Ini kerana aku lah insan-insan terpilih yang sukar untuk berkata TIDAK(terpilih ke?ke tak bernasib baik?).Jenis yang tak sampai hati mengecewakan orang.

Hari tu aku dah berjaya mengelak salesperson-salesperson ni mempengaruhi keputusan aku, dengan mengatakan TIDAK setiap kali orang-orang ni mendekati, sebelum dia buka mulut dan mengeluarkan ayat-ayat manis(ibarat nak mengayat awek tu), aku cakap TAK NAK..tak pun aku akan cakap,"Dah ada da kat, umah" terus tak tanya lagi pastu ada gak jenis yang tak paham bahasa akan tanya "Bila beli la,kat mana beli la?".Wei aku menipu ok??(tipu sunat tak apa kan?..setahu aku mana ada tipu sunat, menipu sure dapat dosa...sah2 la aku tambah lagi dosa kering..keh2..).

Tapi...tapi..sekarang ni kenapa hati aku terlalu lembut??ada je yang aku melabur pada mereka-mereka ni?Adeh..

Lain kali aku nak tampal je kat dahi..saya kekurangan duit..(chare tak??).

Nanti tak adalah salesman ni sibuk-sibuk nak mendekati aku lagi..kan?..kan?



Salesman not allowed






No comments:

Post a Comment