HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Thursday, May 20, 2010

NIDJI - Sang Mantan



Semalam masa on the way pergi rumah my aunty tiba-tiba terdengar lagu ni, lagu yang pernah buat aku menangis bila hayati bait-bait liriknya (sedih amat)..versi akustic..then on the way nak balik dengar lagi lagu ni..apakah petandanya?
masa tu dah la berdua dengan kawan yg baru putus cinta..hehe..nasib la dia tak melalak saat tu..kalau tak haru gak aku nk pujuk dah la aku ni versi ganas(bab pujuk-memujuk ni saya memanglah sangat-sangat tidak pandai..hehe..alamatnya sampai subuh esok pun belum tentu aku nk pujuk)..

Dengarkan lah dan hayatilah lagunya..bagai mana kekecewaan si bekas kekasih terhadap pasangannya yang pernah berjanji sehidup semati(kononnya la..aku dah tak percaya semua ni) but akhirnya dia ditinggalkan..tidak semua percintaan berakhir dengan kebahagiaan :)



Lirik:

Dulu aku kau puja
Dulu aku kau sayang
Dulu aku sang juara
Yang slalu engkau cinta
Kini roda telah berputar

Kini aku kau hina
Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara
Roda memang telah berputar

Reff:
Mana janji manismu
Mencintaiku sampai mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku terpuruk sendiri
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Sakit teriris sepi
Ketika cinta telah pergi
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Mana janji manismu
Setia sampai aku mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku jatuh dan sendiri

Back to Reff

Mana janji janjimu..

2 comments:

  1. hahahha...kl la si dia tu melalak br tau..hahaha..ape2 pn take care your self..i trust n support what ever you did...

    ReplyDelete
  2. haha..melalak wa x tau pujuk la bro..hehe..
    x reti..biarkan je..t lme2 ok la..tett..
    thanks for be beside me k..

    ReplyDelete