HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Sunday, June 20, 2010

Ayah dan Ibu-Sudirman

Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat





Aku tak tau kenapa setiap kali dengar lagu ni, aku rasa sebak nak nangis.Lagi-lagi kalau lagu ni jadi lagu latar cerita arahan Rashid Sibir, menderu-deru air mata aku mengalir.He.Malu-malu.Lantak la orang nak kata apakan, sekurang-kurangnya kita ada rasa, dan perasaan.Pedulikan apa orang kata.Kalau nak nangis tu nangis je,tak yah nak cover2.

Bagi aku kalau menangis sebab ayah dan ibu itu ok..tapi kalau nangis sebab lelaki tu, buang masa..hui..beria je aku..he..Bagi aku memang buang masa tetapi kebiasaannya lelaki lah yang buat aku menangis..Macam siot..huhu..


Note:Biasa nangis disebabkan benda-benda yang tak sepatutnya..haih..Sedang cuba utk jadi kuat..

No comments:

Post a Comment