HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Monday, June 14, 2010

Tipu Sunat

Tipu sunat..hehe..

X:Kakak dah kawin?

Y:Dah

X:Suami orang mana?

Y:KL

X:KL area mana?

Y:Kajang...eh bukan KL Selangor..lupa pulak..

Bila pulak masanya Kajang masuk jajahan KL ni..pakai cakap je.erk?konpius..

X:Dah ada anak?

Y:Tak ada.Belum ada rezeki(dalam hati ketawa)

X:Dah lama kahwin?

Y:Lama tak lama la.6 bulan.

Menipu lagi aku hari ni.Lantak la, bukan aku kenal kau pun dan harap-harap aku tak kan terserempak lagi dengan kau.

Sejak bila entah aku dah kahwin, kemudian ada suami orang Kajang lak.isk isk.Nasib aku cakap tak ada anak nanti jenuh pulak nak memikir nak bagi jawapan yang nyata salah dan tak betul belaka :)




Notes:
Kebenarannya, jangan kata suami, bf pun saya tak ada, apatah lagi tunang :p


No comments:

Post a Comment