HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Wednesday, June 16, 2010

Berpeluh jawab soalan..

Thanx Joey@Boey for the tag...

Dia suruh aku jawab soalan-soalan ni..

Jom-jom meh kita tengok pe soalan nya, adakah sesusah soalan peperikasaan final semester..layanzz..

1) Adakah anda rasa anda hot ?
hot ke?
jawapan skema saya ialah saya cuma wanita biasa(wanita ke?kanank2?) sy tidak hot sy cuma cool je..hehe..
(joey:menjawab soklan tak?)

2) Update wallpaper laptop yang anda guna skrg ?

mak ai sepah gle desktop aku..haha..malu2..


3) Cerita pasal gambar ini
gamba aku bersama si atan..si atan yg nakal!
masa kat hospital, mse jenguk ayah sakit, kene bisul..hihi..
seyes x tpu..

4) Kali terakhir makan pizza.
Dah berbulan tak makan, sebulan ada kot..
tunggu seorang ni belanja domino's tapi panggilan tak diterima lagi darinya

5) Lagu terakhir yang anda dengar?
Hey Soul Sister..sbb bila buka blog terus automatic lagu ni terpasang

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
YM cik Linda Martopo..(wei jgn marah aku ok?)

7) Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?
Aidil, Laily, Budak kecik, Ai, Lily (bongek spe yg panggil nama ni sy tak suka)

8)
Tag orang , siapa yang nak kena tag?
1. ijan
2. nani
3. joey
4.dila
5. telur

9) Siapa orang number 1 pada anda ?
kawan saya masa di STC

10) Katakan sesuatu pada orang number 5.
Cakap ape wey?
Hai Mr telur..cam pelik je wei..hmm..

11) Number 3 ada hubungan dengan siapa ?
Dengan gf dia la..(dah ada kan joey?)

12) Bagaimana pula dengan number 2 ?
Dia gf kepada kawan kepada ex bf sy..hehe..

13) Kata - kata cinta pada orang number 4.
Perempuan kot..kata-kata cinta pe?
Dila, i lu v u dik!!haha..tak pasal-pasal je..bkn senang aku nak cakap benda2 ni..

14) Berikan 5 fakta tentang orang yang anda tag.
ijan - bdk lompat..hebat!
nani - nani suka men boling..betul tak?
joey - dlu takut dgn dia, sbb selalu p kelas pakai celak..keh2..
dila -dia ada kamera dslr..wei mau pinjam buleh?
telur-ni sy tak tau pe2..belog dia byk gamba2..kn?menarik!

wah..tekun aku jawab soalan-soalan ni..tekun gila..hihi..siap berpeluh-peluh ni..(poyo)

-the end-

5 comments:

  1. hehe tq aidil hehe..telor dah dapt dah tag ni..tq sooooooo much...

    ReplyDelete
  2. sme2 en t(sgan nk sebut penuh..huhu)

    ReplyDelete
  3. Dia gf kepada kawan kepada ex bf sy?? ape mksud nyeee..

    gakta bowling itu sgt btol??

    ReplyDelete
  4. nani...t tnye sharin siapa sy yer..hehe..
    he will explain..:)

    ReplyDelete
  5. xmaw tanye la.. pe kata awk je explain..plzzz.. sy maw kebenaran dr awk sndiri..

    if awk sudi la..

    spela sy di hatinya.. huhu

    ReplyDelete