HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Wednesday, June 16, 2010

Sajak untuk ku..

Wow!ada orang bagi aku sajak..weee...


yang indah sementara
yang cantik tak kekal lama
yang dipandang bukan rupa
tapi bahasa dan budi bicara

...jika kurang rasa kendiri
usah gentar untuk berdiri
jika celaru minda dan hati
tanya YANG ESA haluan kaki

hanya untukmu.


[yang selalu celaru:::::: Aidil Laily ]


Adakah aku insan yang selalu celaru?tiba-tiba terasa lak..hehe..

Wei tak pernah orang bagi aku sajak..hehe..Paling cikai aku pernah terima pun orang bagi lagu kat aku, suruh aku dengar.Budak kecik suruh aku hayati lagu Pemuja Rahasia by SO7 suruh aku tau isi hati dia,jangan tak tau budak2 zaman sekarang lagi matured pasal cintan cintun ni, ex-aku dedicate lagi Istimewa by Indigo (time awal2 dulu la,terasa indah...haha..dah2..lupakan).Pes time wey, orang bagi sajak khas untuk aku, terharunya..huhu..

Aku ingat lagi zaman muda-mudi dulu, kawan-kawan aku bukan main lagi siap tulis lirik-lirik lagu kat kertas warna warni nak bagi sang kekasih aka buah hati.aku??hm.tak de hati weyh nak buat semua tu.keras hati.Almaklum orang sedar diri kot.Aku ni siapa je :)

Ape-apa pun terima kasih sayangku,Yun (time ni la baru nak bersayang-sayang dengan ko kan?)..haha..

Os & Yun

Ko nak ice blend double pearl(double pearl tu, tak takut kembong perut ke?), kebab , ngan cheese cake...kan?
nanti aku belikan..hehe..tapi kan aku takut aku da beli ko tak nak makan lak nanti..hehe..almaklum ko kan da nak berdietkan?





Note:Mee kari aku mana wey?tak tiba2 lagi..Sungguh bersabar aku tunggu..

2 comments:

  1. hahaha...mi kari hanya boleh dibuat kat umah aku shj...old town tidak diterima okay :)

    ReplyDelete
  2. tu ah aku tgu mi kari air peluh ko wei..mee kari old town ke..mee megi ke..aku tak layan ok?

    p/s:smpai ko da kawin agknye bru dpt..hmm..kempunan wey!

    ReplyDelete