HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Friday, June 11, 2010

Dr Chuah cepat sembuh

Hi, semalam aku terima satu berita yang menyedihkan di mana salah seorang lecturer aku semasa di UPM dulu telah dimasukkan ke ICU,Hospital Serdang disebabkan penyakit denggi berdarah.Penyakit yang sama menyebabkan kematian Din Beramboi dulu.

Dr Chuah, saya doakan semoga cepat sembuh.

Ya Allah,aku mohon keajaiban mu.Sembuhkan lah Dr Chuah.

Dia antara Dr yang rapat dengan aku.Hanya dia yang tau, apa cita-cita aku dari dulu(antara lecturer je..) to be a Safety Engineer.

To someone ini amaran ok?

Kalau tak tau apa-apa pasal status aku, dan apa aku cakapkan you better keep your mouth shut ok?

Perlu ke nak komen macam ni?

"Dr tu kafir, biarkan je"

WTH, wei kau tak kenal dia, jadi kau jangan memandai.Dr Chuah ni mualaf,nama islamnya Luqman Chuah.

Even kalau dia kafir pun apa hak kau nak cakap macam tu?

Dr ni pernah mengajar aku dan kawan-kawan, apa salahnya kami doakan untuk kesejahteraan dia.

Tiba-tiba aku emosi, bila aku tengok komen yang bagi aku agak biadap macam tu.

p/s:kalau nak diri dihormati, 1st hormati hak orang lain.Letakkan diri kita dalam situasi orang tu baru kita tau apa dia rasa.Kalau dulu orang cakap, kerana mulut badan binasa, but kali ni aku rasa kena ubah,kerana tangan, ko *elaka!(sebab tangan yang menaip komen..hehe)

Lawatan ke Shell PD (Dr Chuah yang pakai baju kemeja putih)

2 comments: