HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Wednesday, June 9, 2010

Nyenyaknya Tidur

Semalam merupakan tidur yang paling lena sekali semenjak seminggu lepas.Tak mampu diluahkan dengan kata-kata kepuasannya!Chewah!Tapi serius memang lena, ayah aku tengok TV dengan volume kuat pun aku cuma tersedar sebentar dan sambung tidur semula.

Kenapa baru semalam aku rasa kenikmatan tidur ni??

Minggu lepas, aku dilanda kekusutan yang amat sangat.Amat sangat!Tapi dari sehari ke sehari, aku rasa aku dah boleh lupa semua masalah tu dan mencuba untuk kembali normal seperti dulu.Bagi yang tau, taulah masalah aku, bagi yang tak tau aku memang tak nak bagitahu.hehe.Persoalan hati dan perasaan ni kadang-kadang terlalu complicatedkan?

Tidur tak lena,mandi tak basah, makan tak kenyang..sindrom apakah itu??

Hoi..hoi..dah jangan nak buat tafsiran sendiri.Saja je tu.Ini bukan sindrom cinta la, cuma tak keruan je.Saya cuma ada masalah yang agak complicated sedikit.Sekarang saya dah ok.About 60% recover :) Hopefully end of this week will achieved 100% recovery.Totally recover.Hope so!!

Beberapa hari lepas,tangan aku ni jadi kebas-kebas dan sakit-sakit kadang-kadang.Jap ada jap tak ada, dengan mengadanya aku suh mak cik aku tolong urutkan.Dia cakap bukan angin, tapi salah urat.Agaknya aku tersalah landing time tidur, tu yang sampai sakit-sakit.Padan muka!Terima kasih aunty sebab urutkan saya,mungkin sebab ni juga saya tidur lena.Bestnya kalau hari-hari macam ni.Hehe.Sok-sok nak urut lagi boleh?haha.Kalau Mawi nak cari isteri yang tahu mengurut, aku lak nak cari suami yang pandai mengurut, Ok tak?Kena masuk dalam list ciri-ciri bakal suami yang dicari ni.Suka-suka hati je kan?Aidil dah bengong!

Bangun pagi tengok hp ada sms dari seseorang, but empty message.hmm.Ape yang dia nak sampaikan sebenarnya?Sebelum ni miscalled,bila aku call tanya kenapa call, macam tak ada jawapan pun dari dia. :) Aku hanya tersenyum, sekurang-kurangnya aku tau, dia masih ingat aku.

Aku harap, hari-hari akan datang aku akan tidur lena seperti semalam.Nak cover balik waktu-waktu tidur yang aku tinggalkan dulu.Boleh ke??

Lena nya si Comel ni tidur.Tiba-tiba rasa jealous.


No comments:

Post a Comment