HAPUSKAN MEREKA

HAPUSKAN MEREKA
klik gambar untuk lanjutan!

Halaman

Saturday, June 19, 2010

Idea kering

Dah berapa hari tak update belog ni..

Tak ada idea nak dikongsikan di sini..

Aku lalui hari-hari seperti biasa tak ada beza dengan hari-hari yang lain..

Aku berharap agar hari-hari yang akan datang aku lalui dengan tabah dan tenang..

Hari ni rumah aku menerima tetamu..Aisyah, Bibik, Na, dan Family Uda aku..

"Happy Birthday,Mak Long"ucapan dari Aisyah kepada Mama ku..

Wah hebat budak kecik ni.Dalam hati terfikir macam mana lah budak seusian Aisyah boleh ingat hari ulang tahun mama aku.Aisyah cuma berumur 5 tahun.

"Eh bukan hari ni la"balas mama ku.

"Tau isnin"kata Aisyah.

Mak kepoh ni kalau dah bercakap memang macam mak nenek, tak macam budak seusia dia pun,ada je balasan dia.Kadang-kala tak larat nak layan.he.Tapi layan kan je wei, sebab bukan selalu dia datang rumah ni, sejak dah berpindah.Kadang-kala rindu juga dengan keletah dia.

Aku ingat birthday mak aku isnin ni, 21 Jun.Serius ingat kot, tapi tak tau nak belikan apa lagi.Isk2.Tak kan nak belikan kain lagi?Tak nak la.Macam dah biasa sangat je.Nak belikan rumah,tak mampu.huhu.

"Happy Becoming Birthday, Ma..I love u"





Note:Esok nak keluar pergi jalan-jalan dengan mama..:)

No comments:

Post a Comment